FAQ

Wat is het concept van de Daily Watch Club?

Daily Watch Club is een dealsite voor horloges, elke dag om 12.00 uur in de middag komt er een nieuwe deal online. Daily Watch Club werkt samen met bekende horloge merken, zoals: Seiko, Hugo Boss, Michael Kors, Daniel Wellington en vele anderen. Naast de dag deals heeft Daily Watch Club ook een shop gedeelte, hierin zijn de laatste stuks verkrijgbaar tegen een aantrekkelijke prijs. Daily Watch Club biedt een grote diversiteit horloges aan. Zakelijk, sportief, casual of hip, wat jouw voorkeur ook heeft. Wij willen het platform worden waar de horloge liefhebber tegen een betaalbare prijs zijn of haar horloge kan kopen.

Moet ik mij inschrijven voor de Daily Watch Club?

Nee, in tegenstelling tot veel andere dealsites, is het mogelijk om alle deals te zien zonder een account aan te maken. Binnenkort zal het mogelijk zijn om een account aan te maken maar dat is geen vereisten om een product te bestellen bij de Daily Watch Club. De Daily Watch Club werkt absoluut NIET met enige abonnementsvorm.

Wat is het verschil tussen de dag deals en het shop gedeelte?

De dag deals zijn maar voor een beperkte periode beschikbaar, 4 dagen. Als de timer op 0 staat dan verdwijnt de deal, deze zal voor tenminste een aantal weken niet meer terug komen. Aan de aanbiedingen in het shop gedeelte zit geen tijdslimiet. Wel is er maar een beperkte voorraad, meestal zijn er zelfs maar enkele stuks beschikbaar.

Waarom zijn de horloges bij de Daily Watch Club zoveel goedkoper?

Wij kopen de horloges in grote aantallen, hierdoor krijgen wij een gunstige prijs van de leveranciers en merken waar we mee samenwerken. Buiten dat rekenen wij een kleine marge, dit zorgt ervoor dat we de horloges met extra veel korting kunnen aanbieden.

Buiten dat zijn wij actief in meerdere landen en kunnen zo veel potentiële klanten bereiken. Dit maakt ons een interessant kanaal voor partners om mee samen te werken. Wij hebben samenwerking gevormd met alle grote leveranciers, dit zorgt ervoor dat we altijd snel kunnen handelen om goede deals te maken.

Daarnaast bieden wij vaak (maar niet altijd) horloges aan die binnenkort uit de collectie van de merken verdwijnen. Hier willen ze graag vanaf en daardoor kunnen wij een goede deal maken!

Hoe weet ik dat de horloges origineel en authentiek zijn?

Alle horloges worden nieuw gekocht van gecertificeerde leveranciers of direct via de merken zelf. Wij garanderen dat onze producten 100% echt en authentiek zijn. Alle horloges worden geleverd in de originele box en daarbij behorende fabrieksgaranties.

Waar zijn de horloges geproduceerd die verkocht worden bij de Daily Watch Club?

Wij werken samen met een hoop verschillende merken. Waar de horloges geproduceerd worden verschilt per merk. Sommige merken produceren in Zwitserland, anderen in Azië. Wij zullen er altijd voor zorgen dat er enkel horloges met hoge kwaliteit worden aangeboden.

Wat als mijn horloge beschadigd is of een productiefout heeft?

Alle horloges die wij aanbieden hebben twee jaar garantie na aankoop. Als er iets gebeurt met een horloge binnen die periode en dit onder het garantiebeleid valt, dan kan het horloge naar ons geretourneerd worden. In de meeste gevallen zal het horloge teruggestuurd worden naar de fabrikant, deze zal het dan repareren of vervangen. Houd er rekening mee dat het sowieso een aantal weken kan duren voordat de fabrikant het horloge gerepareerd heeft. Wij kunnen helaas weinig invloed uitoefenen op dit proces. Als het niet mogelijk is om het horloge te repareren dan zullen we het vervangen of anders het aankoopbedrag retourneren.

Hoe betrouwbaar is de Daily Watch Club?

Eén van de belangrijkste redenen voor ons om te beginnen met Daily Watch Club is omdat een hoop deal sites niet betrouwbaar zijn. In sommige gevallen worden producten te laat of niet geleverd. Wij vinden het belangrijk om gezien te worden als een platform wat mensen kunnen vertrouwen. Dit gevoel willen wij oproepen vanaf het eerste moment dat je op de site komt.

Het heeft onze hoogste prioriteit om eventuele twijfels weg te nemen of vragen te beantwoorden. Wij zijn bereikbaar tussen maandag en vrijdag van 09.30 tot 17.00. Onze klantenservice beantwoordt vragen in het Nederlands, Frans en Engels. We zijn ook te bereiken via WhatsApp, Facebook, chat of e-mail. Op werkdagen proberen we altijd binnen twee uur te reageren.

Daarnaast geven onze klanten ons een 9.3 op Trustpilot!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Er is een verschil tussen horloges gekocht in de dag deals en de outlet qua verzending. Horloges in de outlet zijn altijd op voorraad en indien voor 16.00 uur besteld, worden ze dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen vanuit de outlet sectie naar Nederland duren meestal 1 werkdag. België 2-3 werkdagen en Frankrijk 3-4 werkdagen.

De dag deals worden in sommige gevallen door de leverancier naar ons logistieke centrum gestuurd als een deal afgelopen is. Ons logistieke centrum verzendt het dan naar jou. Als het product verzonden is vanuit ons logistieke centrum duurt het in de meeste gevallen nog 1-4 werkdagen voordat het bezorgd wordt. Bij de dag deals kan het tot twee weken duren voordat de bestelling daadwerkelijk geleverd is.

Op de site staat bij de product informatie de verwachte datum van verzending.

Is het mogelijk om het pakket met expres zending te versturen?

Momenteel bieden we geen expres zending aan. Als een product wordt verstuurd vanuit ons logistieke centrum duurt het 1 werkdag voor Nederlandse bestellingen, 2-3 werkdagen voor bestellingen naar België en 3-4 werkdagen voor bestellingen naar Frankrijk.

Kan ik mijn bestelling aanpassen?

Dit is alleen mogelijk voordat het pakket opgestuurd wordt. Als het pakket al verwerkt is door onze logistieke centrum dan zijn er geen verdere aanpassingen mogelijk.

Wat als mijn pakket onderweg kwijt raakt?

Onze pakketten worden geleverd in meer dan 99% van de gevallen. Mocht er toch wat gebeuren, contacteer ons dan zo snel mogelijk en wij zullen er werk van maken en met een gepaste oplossing komen.

Heeft mijn pakket een tracking nummer?

Ja, dit wordt via de mail toegestuurd als het pakket verzonden is. Dit nummer kan gebruikt worden om de status van de verzending in te zien.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

Wij vragen een bijdrage van 4.95 euro voor verzending.

Moet ik zelf de verzendkosten betalen als ik een pakket wil retourneren?

Ja, als je een bestelling wilt retourneren ben je zelf verantwoordelijk voor eventuele verzendkosten naar ons logistieke centrum in Nederland.

Welk postbedrijf wordt gebruikt voor het versturen van mijn pakket?

Dit verschilt per land, in de meeste gevallen zal het nationale postbedrijf gebruikt worden.

Nederland: Post NL
Frankrijk: Colissimo
België: BE Post

Staat jouw land hier niet bij en wil je weten welk postbedrijf wordt gebruikt, contact ons dan direct.

Naar welke landen verzend de Daily Watch Club pakketten?

De Daily Watch Club verzendt producten naar de volgende landen: Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Verzending kost €4,95 per pakket. Staat jouw land er niet bij? Contact ons dan voor de mogelijkheden.

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

Wij bieden alle bekende betaalmethoden aan: Maestro, Visa, Master Card, iDeal (NL), PayPal, vooraf overmaken, MisterCash (BE) en Belfius Pay Button (BE) en sinds kort zelfs AfterPay, wat het mogelijk maakt om pas te betalen nadat een bestelling ontvangen is.

Wat is jullie retourbeleid?

Elk nieuw product kan binnen 14 dagen na aankoop geretourneerd worden. De klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten. Als ons logistieke centrum het geretourneerde product in goede staat ontvangen heeft, dan maken we het aankoopbedrag zo snel mogelijk over. Het product kan geretourneerd worden naar:

Daily Watch Club
Linker Rottekade 292
3034 CV Rotterdam
Nederland

Wat is jullie garantiebeleid?

Daily Watch Club heeft een gelimiteerd garantiebeleid dat fabricage fouten dekt voor een periode van twee jaar na de aankoopdatum. Als het horloge niet naar behoren werkt en het is onze fout, dan repareren of vervangen wij het product. Echter, het garantiebeleid omvat geen waterschade, slijtage door gebruik, batterijen, glasschade, krassen, slijtage aan de band, of diefstal. Wij behandelen garantie aanvragen alleen als er een factuur mee wordt gestuurd.

0